logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

کلمات کلیدی لانگ تیل Long Tail

کلمات کلیدی لانگ تیل Long Tail

5/5 - (7 امتیاز)

در این مقاله توضیح داده‌­ایم که کلمات کلیدی لانگ تیل Long Tail چیست و  چگونه می­‌توانید محصولاتتان را درک و  یک استراتژی درست برای آن­‌ها طراحی کنید. همچنین توضیح داده‌­ایم که چرا باید در این راه تلاشتان را بیشتر کنید. کلمات کلیدی طولانی، کلمه کلیدی یا عبارات کلیدی مشخص یا معمولا کلماتی هستند که بیشتر از کلمات دیگر جستجو می‌­شوند.

کلیدی لانگ تیل Long Tail

تمرکز کردن برروی کلمات کلیدی طولانی بهترین تاکتیک در سئو سایت است. کلمات کلیدی طولانی ترافیک کمتری برای سایت دارد، اما نرخ تبدیل به مشتری بالاتری را به­‌همراه دارد. در این مقاله شما را با کلمات کلیدی طولانی بیشتر آشنا خواهیم کرد. کلمات کلیدی طولانی این امکان را به شما می‎دهد که ترافیک بیشتری را کسب و همچنین مخاطبان جدید و با انگیزه‌ای پیدا کنید.اگر می‌­خواهید از استراتژی سئوی خود سود کامل را ببرید بهتر است در ابتدا یک دید کلی از شرکت، محصول یا وب‌سایت خود داشته باشید.

کلمات کلیدی لانگ تیل Long Tail چیست؟

کلمات کلیدی طولانی خاص هستند و نسبت به بقیه کلمات کلیدی کمتر متداول­ اند. این کلمات کلیدی برقسمتی از بازار تمرکز بیشتری دارند. عبارت “کلمات کلیدی طولانی” از کتاب The Long Tail  نوشته کریس آندرسون گرفته شده است. در این کتاب، کریس آندرسون نشان داده است برای هرمحصول بازاری وجود دارد.در برخی موارد، بازارها خیلی کوچک هستند. براین گستردگی اینترنت می‌تواند برای بازار کوچک، وبلاگ یا وب­‌سایت شما بسیار سود آور باشد.

یک عنوان اصلی از کلمات کلیدی لانگ تیل

اکثر وبلاگ‌ ها یک عنوان اصلی دارند، که آن را عبارت یا کلمات کلیدی اصلی می­‌نامند. مثلا، وبلاگ‌های مادارن معمولا درباره کودکان و زندگی خانواده است، وبلاگ‌های غذایی در مورد خوردن، رستوران‌ها و دستورالعمل­‌هاست، و اما وبلاگ آوین نت در مورد سئوی سایت، هاست و دامنه، طراحی سایت شرکتی در اصفهان و دیجیتال مارکتینگ است. در کل وبلاگ آوین نت تبدیل به یک وبلاگ در مورد دنیای آنلاین شده است.

موضوع یا مبحث اصلی وبلاگ یا وب­‌سایت شما یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی است که می‌خواهید مخاطبان، شما را از این طریق پیدا کنند، استفاده شده است. انتخاب موضوع مناسب یکی از موارد مهم سئو است.

تصور کنید یک وبلاگ غذایی در مورد غذاهای خانگی ایتالیایی داشته باشید. پس از آن شما می‌خواهید در عباراتی مانند غذای خانگی ایتالیایی توسط مخاطبان خود یافت شوید. این خیلی مهم است که لینک وبلاگ شما در موتورهای جستجو در صدر قرار بگیرد.

تمام پست‌های بلاگ را برای یک عبارت یا کلمه کلیدی بهینه کنید. اگر تمام پست‌های وبلاگ شما در مورد غذای ایتالیایی نوشته شده باشد شما نمی‌توانید عبارت کلیدی غذای خانگی ایتالیایی را برای هر پست بکار ببرید. در عوض، شما باید برای هر پست وبلاگتان یک عبارت کلیدی که بسیار جستجو می‌شود، بگذارید. به طور مثال در وبلاگ غذا می‌توانید در مورد هر غذای خوشمزه­‌ای اینطور بنویسید: پاستا خانگی ایتالیایی، سالاد خانگی ایتالیایی، پیتزایی خانگی ایتالیایی. این عبارات می­‌توانند دسته‌های اصلی سایت شما باشد.

پست­‌های وبلاگ شما می‌توانند تعداد بیشتری کلمات کلیدی طولانی را شامل شوند. شما می‌توانید در مورد یک غذایی ایتالیایی خاص تمام موارد جانبی برای غذاهای ایتالیایی را  بنویسید. اگر به درستی تحقیقات کلمات را انجام داده باشید، تمام این کلمات را پیدا خواهید کرد.

اگر شما پست وبلاگتان را با کلمات کلیدی طولانی مختلفی بهینه سازی کرده­‌اید، باید از پست‌های بلاگ به “عنوان اصلی” صفحات دسته بندی شده و از این صفحات دسته‌­بندی شده به محبوب ترین صفحاتتان لینک بزنید. مثل: صفحه بنیاد محتوا چیست که در مقاله گذشته در موردش بطور مفصل توضیح داده شده است.

یادآوری: همیشه از عبارات کلیدی طولانی به عبارات کلیدی اصلی لینک بزنید! به این ترتیب، گوگل ساختار سایت شما را متوجه می‌شود و مهم­ترین صفحات شما مشخص می‌گردد. اطمینان حاصل کنید که  مهم ترین صفحات شما در موتور جستجوی گوگل در رتبه‌های بالا هستند.

چرا باید برروی کلمات کلیدی لانگ تیل یا طولانی تمرکز کنیم؟

رتبه گرفتن کلمات کلیدی طولانی در موتورهای جستجو بسیار راحت­تر از کلمات کلیدی رایج است، زیرا وب­‌سایت­‌هایی که رقابت در آن‌ها کمتر است در بالای نتایج جستجوی موتورهای جستجو نمایش داده می­‌شوند. هر چه عبارات طولانی­تر (دقیق­تر) باشند، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو برای آن­‌ها آسان­تر است. زیرا با توجه به گستردگی اینترنت، مخاطبین خاص به سادگی سایت شما را پیدا می‌کنند.

تمرکز برروی یک گروه از کلمات کلیدی طولانی، ترافیک بیشتری برای وب­‌سایت شما می‌آورد. در مقالات بعدی چگونگی استفاده از کلمات کلیدی که منجر به ترافیک بیشتری می­‌شوند را توضیح خواهیم داد. یکی دیگر از مزایای تمرکز برروی کلمات کلیدی طولانی این است که مخاطبینی که وب‌­سایت شما را از این طریق پیدا می‎کنند، مشتریان بالقوه­‌ای هستند که خدمات یا محصولات شما را خریداری می‌کنند.

  • رقابت در بازار

در برخی بازارها رتبه‌­بندی بسیار سخت است. بعضی بازارها بسیار رقابتی هستند و در نتایج جستجوی آن­‌ها شرکت‌های بزرگی حضور دارند که بالاتر از بقیه قرار دارند. این شرکت‌ها دارای بودجه بسیار زیادی هستند و هزینه­‌های زیادی را برای بازاریابی آنلاین و  بهینه سازی سایت صرف می‌کنند. رتبه بندی در اینگونه بازارها بسیار سخت است. شما نمی‌توانید با یک بودجه بسیار کم در بازاری مانند صنعت گردشگری با عبارت Vacation Hawaii  رقابت کنید.

اگر ماموریت کسب و کار شما واضح باشد، باید بتوانید محصول یا وب‌سایتتان را در این بازار معرفی کنید. شما باید توانایی پیدا کردن گوشه‌­ای از بازار را داشته باشید. برای شروع می­‌بایست از ماموریت کسب و کارتان استفاده کنید!

  • ماموریت کسب و کارتان

تعریف شما از ماموریت‌تان، باید بصورت کاملا شفاف بیانگر خدمات و محصولاتتان باشد و محور اصلی برای انتخاب کلمات کلیدی که می­‌خواهید از طریق آن­‌ها رتبه کسب کنید، قرار بگیرد. تلاش‌  برای ایجاد رتبه وب­‌سایت در یک عبارت خاص می‌تواند بسیار سود آور باشد، این عبارت طولانی خاص باید با محصولی که شما در حال فروش آن هستید، مشابه باشد.

همچنین می‌توانید از اصطلاحاتی که برای توصیف ماموریت خود استفاده کرده‌اید در استراتژی سئو سایتتان استفاده کنید. این کلمات باید محور کلمات کلیدی طولانی که از آن­ها برای رتبه گرفتن استفاده می‌­کنید قرار بگیرند. تعداد افرادی که از ماموریت شما استفاده می‌کنند و وب­‌سایتتان را پیدا می‎کنند، نسبتا کم است، اما احتمال خرید محصولات و خدمات شما توسط این افراد بسیار بالاتر است.

مشاوره رایگان 24 ساعته