logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

درباره آوین نت

درباره آوین نت بیشتر بدانید...

با تیم و مجموعه آوین نت بیشتر اشنا شوید

مجموعه آوین نتاز سال ۱۳۸۷ با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار پا به عرصه وجود نهاد در سال ۱۳۸۹ همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا،با مدیریت آقای دکتر بخشی به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب متمرکز ساخت. در این گذار ، چالش عمده ای پیش روی ما بود، چون می بایست کارهایی عرضه کنیم که در کنار کارهای دیگران از سراسر دنیا بر یک محمل قرار گیرند و خبریالطبع توقعات روز افزون کارفرمایان ما را برآورده سازد. بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد.

دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای آوین نت تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است. طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد. از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای آوین نت تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است. طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.

طراحی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت در عین زیبایی ، می بایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو ( SEO ) باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.

یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به سایت شما سر می زند، اولین چیزی که نظر او را به خود جلب می کند رنگبندی و طراحی سایت شما می باشد.

هدف ما طراحی سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.

هدف ما از راه اندازی این طراحی سایت ارائه خدمات طراحی وب سایت و پیاده سازی پورتال های تحت وب است. برخی از خدماتی که توسط طراحی وب سایت در آوین نت ارائه می شوند به صورت زیر است:

 بهینه سازی سایت و طراحی سایت ۱۷ سال تجربه ما، اطمینانی برای شما است که پروژه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید. مراحل طراحی سایت عبارتند از نیاز سنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب سایت، مهندسی اطلاعات، برنامه نویسی، ارتقا رتبه سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

 بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو در بهینه سازی سایت، ما طراحی سایت و سپس بهینه سازی می کنیم که در موتور های جستجو، بهتر ایندکس شود و ترافیک بیشتری را جذب نماید در نتیجه به ازای کلمات کلیدی که جستجو می شود در صفحات بالاتری قرار می گیرد و بیشتر در معرض دید مشتریان هدفیکه به دنبال جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قرار گیرد.

 طراحی وب سایت ارزان با توجه به تجربه ما در طراحی وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا، این امکان برای شما وجود دارد تا از راه حل های ارزان ما برای طراحی سایت استفاده کنید و طراحی وب سایت مورد نظر خود را با توجه به بودجه ای که دارید راه اندازی کنید.

 طراحی وب سایت شخصی امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

 طراحی وب سایت تبلیغات یکی از رایج ترین انواع وب سایت در دنیای وب فارسی وب سایت های تبلیغاتی هستند. شما هم می توانید یک وب سایت بهینه سازی شده داشته باشید و در دنیای رقابت اینترنتی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.

 طراحی وب سایت مقوله ای فراتر از طراحی یک قالب گرافیکی زیبا و چشم نواز است. سایتها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و همزمان با مد نظر قرار دادن ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارایه اطلاعات بپردازند.

 تبلیغ کلیکی در گوگل گروه طراحی سایت در آوین نت

تحویل و آموزش

حال نوبت به انتقال دانش از آوین نت به کارفرما میرسد. پس از اتمام مراحل طراحی سایت، یک جلسه ۳ ساعته متشکل از مدرس آوین نت و حداکثر ۲ نفر از نمایندگان پروژه برگزار خواهد شد. در این جلسه تمامی امکانات سایت و نحوه کار کردن با آن ها توضیح داده شده و تمام سوالات پاسخ داده میشود. گفتنی است این آموزش فیلم برداری (Screen Record) شده و فایل نهایی در قالب DVD یا کپی روی Flash memory ارائه خواهد شد.

طراحی قالب اولیه

تیم طراحی آوین نت با توجه به طرح اولیه اقدام به دیزاین صفحات مختلف سایت کرده و تمام ملاک های طراحی ایده آل را رعایت میکند. رنگ سازمانی و لوگو نقش مهمی در طراحی سایت دارند. در آوین نت سعی میشود محیط وبسایت شما منطبق بر زمینه کاری تجارتتان باشد تا کاربر با کسب و کاری یکپارچه و منظم مواجه شود. کافرما میتواند تا ۳۰ درصد تغییرات نسبت به طرح اولیه که به تایید طرفین رسیده بود را درخواست کند. تمامی عناصر گرافیکی و بصری نیز قبل از پیاده سازی به تایید کارفرما میرسد.

واحد دریافت اطلاعات

بعد از نیازسنجی و دریافت درخواست های کارفرما، تیم فنی به بررسی و تحلیل محتوای گردآوری شده پرداخته و بهترین راه را جهت ارائه آن ها در سایت پیشنهاد میکند. این محتوا میتواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد. مدیر پروژه مربوطه در آوین نت، ایده ها و نتایج آنالیز را با کارفرما در میان میگذارد و در صورت تایید طرفین، اجرای طرح اولیه به تیم طراحی سپرده خواهد شد.

زبان برنامه نویسی و پشتیبانی ما

پی اچ پی یه زبان برنامه نویسی توسعه یافته برای طراحی وب است که مخفف Hypertext Preprocessor به معنای پیش پردازنده ی ابرمتن است اما در ابتدا php از عبارت personal homepageبه معنای صفحه خانگی شخصی گرفته شده بود. از پی اچ پی میشه به عنوان زبان برنامه نویسی عمومی هم استفاده کرد. تا دی ۱۳۹۱ روی ۲۴۴ میلیون وب سایت حدود ۲ میلیون سرور نصب شده؛ میشه گفت حدود سه چهارم وب سایت های دنیا ازش استفاده میکنن؛ سایتهای شناخته شده ای مثل فیسبوک، وردپرس، جوملا، یاهو و ویکی پدیا از این زبان استفاده کردن. راسموس لردوف این زبان رو در سال ۱۳۷۳ ساخته است که در حال حاضر توسط گروه پی اچ پی در حال توسعه است.

پی اچ پی یه زبان قدرتمند برای طراحی وب سایتهای پویا است یا میتونه سرویس خاصی رو پیاده سازی کند. این زبان برنامه نویسی میتونه با HTML ادغام بشه. پی اچ پی در حقیقت یه زبان اسکریپت نویسی رایگان و متن باز است که روی سرور یا مبتنی بر اون اجرا میشه. یعنی زمانی که سرور درخواست کاربر رو دریافت کرده از طریق یه زبان اسکریپت نویسی در سمت سرور اون رو پردازش میکنه و عملیات متفاوتی بر اساس اون درخواست انجام میده و در آخر یه صفحه ی پویا در اختیار کاربر قرار میده. به طوری که مرورگر کاربر پاسخی که کدهای صفحه در اون قرار داره رو از سرور دریافت میکنه که با استفاده از موتور رندرینگ خودش صفحه رو به گونه ای خوانا در اختیار کاربر میگذاره.

CSS vs CSS3 0
Coding PHP 0
WordPress 0
Joomla 0
PrestaShop 0
مشاوره رایگان 24 ساعته