logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سیاه چیست؟

5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره رایگان سئو ۷/۲۴ :

سئو کلاه سیاه چیست؟

در یک تعریف ساده میتوان گفت سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است. به بیان ساده تر تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجو هستند تا جایگاه بهتری برای سایت ما در نظر بگیرند. برخلاف تصور عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها مختص لینک سازی خارجی نیستند بلکه حتی در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو تکنیکال نیز روش های کلاه سیاه متعددی وجود دارند. بسیاری از فعالیت های رایج در مدیریت یک سایت پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارند و با توجه به دانش پایین ما در مورد الگوریتم های گوگل نمیتوان مرز مشخصی میان سئو کلاه سفید و سیاه در نظر گرفت.

اصلاً چرا تکنیک های سئو black hat SEO وجود دارند؟

حالا که این دست از روش های کلاه سیاه، اینقدر از طرف گوگل محکوم میشوند، اصلاً چه دلیل دارد که نوشته شوند و به کاربران آموزش داده شوند؟ مقالات آموزشی در حوزه سئو، معمولا توسط متخصصین این حوزه یا حداقل کسانی که در این زمینه فعال هستند نوشته میشود. این افراد معمولا آنالیزهای دقیقی در مورد میزان جستجوی کلمات انجام میدهند و هر مقاله ای که نگارش میکنند با هدف کسب جایگاه در عبارات مشخصی خواهد بود. شاید بتوان گفت مهمترین دلیل وجود این دست مقالات، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مرتبط با آن است. افراد زیادی به دنبال یادگیری تکنیک های سئو هستند و این فرصت مناسبی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود. از طرفی، شما وقتی در مورد تکنیک های ممنوعه گوگل شناخت پیدا میکنید، میتوایند با آگاهی بهتری روش های درست و اصولی را در سایت خود پیاده کنید چراکه میدانید چه روشی درست و چه روشی نادرست است.

۵ روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه ( برای نابودی رتبه!)

دقت کنید که کسب جایگاه در نتایج گوگل نباید شما را از هدف اصلی که همان جلب رضایت کاربران است دور کند. هر تکنیک یا ایده ای که در مسیر مخالف با هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا روزی به سئو کلاه سیاه تبدیل خواهد شد. (سئو کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای صحیح تکنیک های اصول سئو در مقاله نویسی محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود.) اقدامات زیر باعث میشود رنگ سئو سایت شما از سفید به سیاه متمایل شود:

  • بهینه سازی بیش از حد سایت یا Over Optimization
  • تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
  • روش های Black hat در لینک سازی
  • اسپم کردن صفحه نتایج گوگل
  • سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب

میخواهید در مورد این تکنیک ها بیشتر بدانید؟ با مراجعه به هر مقاله میتوانید از ۰ تا ۱۰۰ همه چیز این تکنیک ها را یاد بگیرید. اگر حوصله خواندن هم ندارید، در هر مقاله یک ویدئو جذاب و مفید آماده کرده ایم که به دلیل استفاده از مثال های متعدد در آن ها، میتوانید در کمترین زمان، به بیشترین حد اطلاعات در مورد تکنیک های سئو  برسید. سئو سایت اصفهان

 
 

همچنین میتوانید برای مطالعه بیشتر مقالات زیر را مطالعه بفرمائید :

 
 

تکنیک‌های سئو کلاه سیاه چیست؟

هر روش یا تکنیکی که هدف آن رشد سریع جایگاه شما در نتایج جستجو به وسیله فریب یا سوء استفاده از الگوریتم‌های گوگل است را می‌نامیم. این تکنیک‌ها تنوع و گستردگی بسیاری دارند که در این مجموعه مقالات در ۶ دسته بندی اصلی تقسیم و معرفی شده‌اند.

لینک‌سازی سئو کلاه سیاه است؟

هم بله و هم نه! پاسخ به این سوال بستگی به زاویه نگاه ما دارد. از دید گوگل تنها لینک‌هایی که به صورت طبیعی و بدون دخالت ما به سایت داده می‌شوند در دسته بندی کلاه سفید قرار می‌گیرند ولی به خوبی می‌دانیم که این کار به ندرت انجام می‌شود و شانس ما را برای موفقیت کمرنگ می‌کند.

از دید یک وبمستر یا متخصص سئو هر روش لینک‌سازی خارجی که گوگل قادر به تشخیص غیرطبیعی بودن آن نیست را میتوان انجام داد و برای این مدل فعالیت‌ها معمولا از عبارت سئو کلاه خاکستری یا مرز سفید و سیاه استفاده می‌شود.

سئو منفی هم سئو کلاه سیاه هست؟

قطعا بله، فعالیت‌هایی که برای تخریب رقبا یا از دست رفتن جایگاه سایت‌های دیگر انجام می‌شود را سئو منفی می‌نامیم. در یکی از فصل‌ها به صورت کامل این تکنیک و روش‌های مقابله با آن را معرفی کرده‌ایم.

مشاوره رایگان 24 ساعته