logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

طراحی وب سایت اصفهان

با آوین نت به راحتی میتوانید حس داشتن یک وب سایت حرفه ای و کارآمد را تجربه کنید...
4.9/5 - (2561 امتیاز)

طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت اصفهان

مشاوره رایگان ۷/۲۴ : ۰۹۳۶۲۳۴۹۰۳۶

                                   ۰۹۱۳۸۷۵۰۱۶۷

طراحی وب سایت اختصاصی اصفهان

Esfahan Website Design

 آوین نت ، شرکت طراحی سایت اصفهان با طراحی وب ریسپانسیو – واکنش‌گرا – و کاملا سفارشی براساس نیاز و سلیقه مشتری، سایتی منحصربفرد و ویژه را برای مشتریان طراحی و پیاده‌سازی می‌نماید. راهکارهای ما برای صنوف مختلف ازین جمله می‌باشند: طراحی سایت املاک، حقوقی، پزشکی، خبری، طراحی سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی. در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو وب سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

از دیگر ویژگی‌ های منحصر بفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت آوین نت می‌توان بهینه سازی و سئو سایت و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی وب عموما معمولی و کند سایت‌ های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود. همچنین خدمات پشتیبانی سایت وردپرس آوین نت، بنا به رسالت شرکت و سابقه نزدیک به دو دهه خدمات تخصصی وب در کنار طراحی وب با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود. طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت اصفهان

 

قیمت طراحی سایت اصفهان

Website Design Price

قیمت طراحی سایت اصفهان با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به مشتری اعلام می‌گردد. طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت اصفهان

آوین نت خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و با تمدید قرارداد پشتیبانی وب سایت خدمات رایگان ثبت هاست و دامنه نیز به صورت خودکار تمدید می‌گردد. این خدمات ویژه آوین نت باعث می‌شود هزینه طراحی وب و پشتیبانی و نگهداری آن برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو

Design responsive site

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصربفرد پروژه‌های طراحی وب تیم طراحی و توسعه آوین نت می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت آوین نت به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود. در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود. در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود. طراحی سایت اصفهان , طراحی وب سایت اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

Design responsive site

طراحی وب سایت اصفهان

طراحی سایت اختصاصی در شرکت آوین نت با شاخصه‌های زیر ارائه می‌گردد:

  • طراحی وب سایت با php  یا زبان برنامه نویسی پایتون
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو  – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی همراه با آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کد نویسی قالب سایت بر اساس اصول اولیه طراحی وب و سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه

قیمت طراحی سایت

Design responsive site

 

وب‌ سایت نیمه اختصاصی

وب‌ سایت اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی برند  
زمان تحویل ۱۵ روز کاری ۲۵ روز کاری
انتخاب از ۱۰۰ قالب آماده  
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت  
کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت  
بهینه سازی خودکار خروجی صفحات    
ذخیره سازی صفحات به صورت cache    
معرفی تیم همکاران    
نصب ابزار حرفه ای سئو    
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئو تماس  
گالری محصولات    
طراحی بخش اخبار  
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی تماس  
طراحی فرم استخدام تماس تماس
طرح‌ها و پروژه‌ها    
مدیریت مشتریان  
آموزش رایگان در شرکت آوین نت  
امکان مدیریت کاربران  
طراحی سفارشی لوگو تماس تماس
مشاوره تجارت الکترونیک  
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت    
سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت    
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربران تماس تماس
صفحه معرفی محصولات    
طراحی بخش بلاگ    
صفحه خدمات    
امکان ایجاد نظرسنجی تماس  
گالری نمونه کارها    
ورود اطلاعات اولیه صفحات سایت ۱۰ صفحه ۱۰ صفحه
طراحی اسلاید هوم ۱ اسلاید ۵ اسلاید
صفحه درباره و معرفی    
صفحه تماس    
صفحه معرفی نمایندگان    
اضافه کردن زبان دوم سایت تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس
طراحی فرم تماس    
تنظیمات امنیتی    
قابلیت ثبت سفارش آنلاین تماس تماس
قابلیت پرداخت آنلاین تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش تماس تماس
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد الکترونیک تماس تماس
پرسش‌های متداول تماس تماس
بخش مقالات    
نمونه کارهای انجام شده    
آمار بازدیدکنندگان    
دامنه رایگان    
میزبانی رایگان ۳ گیگابایت ۱۰ گیگابایت
پشتیبانی رایگان ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان
پشتیبانی آنلاین    
شروع قیمت

تماس بگیرید
۰۳۱۳۴۶۱۸۲۶۳

۰۹۳۶۵۷۲۵۱۸۸

تماس بگیرید
۰۳۱۳۴۶۱۸۲۶۳

۰۹۳۶۵۷۲۵۱۸۸

سفارش

طراحی سایت اصفهان

طراحی وب سایت اصفهان

تماس بگیرید
۰۳۱۳۴۶۱۸۲۶۳

۰۹۳۶۵۷۲۵۱۸۸

تماس بگیرید
۰۳۱۳۴۶۱۸۲۶۳

۰۹۳۶۵۷۲۵۱۸۸

مراحل خدمات طراحی سایت اصفهان

Website Design Services Steps

مراحل خدمات طراحی وب سایت در شرکت آوین نت به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره تلفنی با کارشناسان فروش آوین نت  تمام آنچه که مشتری از سایت خود نیاز دارد مطرح می‌شود. در ادامه این مشاوره تلفنی که توسط کارشناس یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود مشاوره های لازم برای یک انتخاب راه حل درست به مشتری ارائه می‌گردد. پس از آنکه مشتری به یک طرح ذهنی از مدل وب سایت خود دست یافت برای یک جلسه حضوری به شرکت طراحی سایت آوین نت دعوت می‌شود. در جلسه حضوری نیز اطلاعات تکمیلی از جمله نوع بیزینس مشتری، ماهیت سایت و آنچه که مشتری از طراحی وب داینامیک انتظار دارد مطرح می‌شود و مورد بحث قرار می‌گیرد.بعد از جلسه حضوری تمام اطلاعاتی که از جلسه گردآوری شده است در قالب فرمی بنام پیوست فنی برای مشتری ارسال می‌گردد. بعد از تایید فرم پیوست فنی توسط مشتری، سفارش طراحی سایت به طور رسمی توسط شرکت آوین نت وارد فاز اجرایی می‌شود. پس از آن این اطلاعات در اختیار تیم طراح وب سایت قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز مشتری تعیین می‌شود که طراحی سایت با وردپرس امکان پذیر است یا باید پروژه طراحی وب با پایتون پیاده سازی شود. طراحی سایت شرکتی اصفهان , طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان

سوالات متداول

Website Design Services Steps

مراحل راه اندازی وب سایت چیست؟

تحلیل و مشاوره در خصوص انتخاب امکانات مورد نیاز برای وب سایت انتخاب نام مناسب برای سایت عقد قرار داد و دریافت پیش پرداخت ثبت دامنه (نام سایت) Domain Registration دریافت اطلاعات اولیه و نظرات شما در خصوص نوع طراحی انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت تائید طرح توسط شما ایجاد استراتژی از عملکرد سایت ورود اطلاعات اولیه وب سایت(اطلاعات نمونه) طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها اختصاص فضای اینترنتی (هاستینگ) Hosting بارگذاری سایت طراحی شده بر روی فضای اینترنت تحویل و آموزش وب سایت در محل شرکت دریافت با ماباقی مبلغ قرارداد شروع پشتیبانی یکساله وب سایت ( شامل آپدیت های نرم افزاری – برطرف کردن اشکالات احتمالی و فنی وب سایت )

منظور از پهنای باند چیست؟

پهنای باند در واقع میزان اطلاعاتی است که در طول ماه توسط سایت شما می تواند رد وبدل شود مثلا فرض کنید شما یک فایل ۱ مگابایتی رار روی سایت خود قرار دهبد و پهنای باند ماهیانه ی سایت شما ۲۰ گیگا بایت می باشد . در این صورت این فایل ۱ مگابایتی در طول ماه ۲۰۰۰۰ بار می تواند توسط افراد در اینترنت دانلود شود.

کدام پسوند دامنه برای من مناسب است؟

همه مردم ابتدا در مورد پسوند com. فکر می کنند اگر نام دامنه مورد نظرتان با پسوند com. آزاد می باشد آن را به ثبت برسانید اگر نتوانستید با پسوند com. دامنه ای را به ثبت برسانید پسوندهای دیگری نیز وجود دارند. البته بعضی از پسوندها ممکن است برای وب سایت شما مناسبتر باشد com / .net / .org / .info / .biz / .ir. پسوندهای متداوالتری هستند و سبب می شوند تا ترافیک سایت شما افزایش یابد.

هزینه طراحی وب سایت شما چقدر است؟

هزینه طراحی وب سایت بسته به امکانات و نیاز سنجی شما متفاوت میباشد و برای این موضوع با شماره ۰۹۳۶۵۷۲۵۱۸۸ تماس حاصل نمائید.

وب سایت واکنش گرا (Responsive) چیست؟

در گذشته برای نمایش یک سایت در موبایل یک طراحی مجزا انجام می دادند در این نوع طراحی سرور با توجه به شناسه مرورگر کاربر تشخیص  می داد که کاربر سایت را با موبایل بازدید می کند در این حالت محتوای موبایل را در همان آدرس به او نشان می داد یا او را به URL مخصوص موبایل هدایت می نمود. اما در طراحی سایت واکنش گرا که بیشتر به همان  Responsive Webdesign   مشهور است ساختار لایه های سایت به صورت شناور طراحی می شود و با کمک خاصیت Media در تگ Link با توجه به سایز صفحه css  مربوطه بارگزاری می شود که باعث تنظیم عرض صفحه، سایز متن و چینش محتوا در ابعاد مختلف می شود.

مشاوره رایگان 24 ساعته