logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

هاست وردپرس و ووکامرس

سرعت، امنیت و پایداری بهتر برای سایت وردپرسی شما

هاست وردپرس آوین نت

هاست وردپرس آوین نت بر روی سرور های لینوکس با هسته کرنل سفارشی شده و مناسب اجرای امن و سریع سیستم مدیریت محتوای وردپرس، میزبانی می‌شود. سرور های هاست وردپرسی آوین نت مجهز به سی پنل cPanel و سیستم تشخیص و جلوگیری از نفوذ IPS اختصاصی می‌باشند. با خرید هاست وردپرس آوین نت، همزمان با پردازش سفارش، آخرین نسخه وردپرس بر روی خدمات میزبانی مشترک نصب می‌شود. سابقه و اعتبار بیش از ۱۷ سال خدمات میزبانی حرفه‌ای آوین نت و ارائه انواع هاست سریع امن و پایدار، موجب شده مشترکان خدمات هاست ویژه وردپرس آوین نت را بدون نگرانی انتخاب کنند.

پلن چیتا طلایی
سالیانه
150,000 تومان
1GB
مناسب کسب و کارهای بزرگ و اینترپرایز ها
1 گیگابایت حجم
هارد پر سرعت NVME ( نسل جدید )
ترافیک نامحدود
Cpanel/DirectAdmin
گواهی SSL رایگان
DNS اختصاصی رایگان
دامنه رایگان.IR
تعداد دیتابیس نامحدود
تعداد ایمیل نامحدود
پارک و ساب دامین نامحدود
تهیه بکاپ روزانه
ثبت سفارش
پلن چیتا نقره ای
سالیانه
99,000 تومان
500M
مناسب سایت های شخصی و کسب و کارهای نوپا
500 مگابایت حجم
هارد پر سرعت NVME ( نسل جدید )
ترافیک نامحدود
Cpanel/DirectAdmin
گواهی SSL رایگان
DNS اختصاصی رایگان
دامنه رایگان.IR
تعداد دیتابیس نامحدود
تعداد ایمیل نامحدود
پارک و ساب دامین نامحدود
تهیه بکاپ روزانه
ثبت سفارش

ذخیره سازی نوین

 

  • ذخیره اطلاعات سایت شما بر روی ۳ هارد دیسک متفاوت با تکنولوژی Data Mirroring و Raid همزمان
  • افزایش سرعت خواندن اطلاعات سایت شما به دلیل استفاده از چندین هارد درایو فوق سریع NVMe
  • ما از تمامی اطلاعات شما به طور مداوم بکاپ کامل تهیه می کنیم تا همیشه از امکان بازیابی سایتتان اطمینان داشته باشید.

 

پشتیبانی پرآوازه

 

  • وب سایت شما در مرکز عملیات ابری آوین نت ۲۴*۷*۳۶۵ مانیتور می شود تا در صورت رخداد هر گونه اختلالی، سریعاً برای رفع آن اقدام کنیم.
  • تیم پشتیبانی ما مفتخر است در هر زمان راهنما و راهگشای شما باشد، فقط کافیست با ما در تماس باشید.
  • هاست وردپرس به خوبی از زبان های برنامه نویسی PHP-Python-PERL و فریم ورک های آنها پشتیبانی می کند.

 

امنیت کلاس جهانی

 

  • با همکاری شرکت F-Secure لایه امنیتی اختصاصی برای مقابله با حملات شایع به سایت های وردپرسی تعبیه کرده ایم تا سایت شما را در برابر حملات ایمن کنیم.
  • مشکلات جدید وردپرس با استفاده از CVEDetails و WPVULNDB شناسایی می شوند تا اقدامات لازم برای مقابله با آنها را صورت دهیم.
  • بهره گیری از لایسنس های اورجینال کنترل پنل، وب سرور، آنتی ویروس و بکاپ؛ سایت شما را در برابر باگ های امنیتی مخاطره آمیز آنها مقاوم می کند.
  • ارائه cPanel در ایران فقط به شکل کرک شده ممکن است(به دلیل تحریم IP ها) – لذا ما نسخه اصلی cPanel و DirectAdmin را تنها در خارج از کشور به شما ارائه می کنیم تا شاهد تکرار مشکلات امنیتی و عملکردی آنها نباشید.

چرا هاست وردپرس آوین نت را انتخاب کنیم؟

WordPress Hosting AvinNet

هاست وردپرس و ووکامرس

سرور های هاست لینوکس و هاست مخصوص وردپرس آوین نت از کرنل لینوکس ابری سفارشی شده خاصی استفاده می‌کند که هر سایت را بصورت مجازی مشابه هاست وی پی اس از لحاظ منابع رم و پردازنده کنترل میکند. این امکان موجب پایداری و امنیت بیشتر در سایت ها شده و از تاثیرگذاری حسابهای کاربری مختلف روی یکدیگر جلوگیری میکند.

ریموت بکاپ چیست؟

ریموت بکاپ به تهیه و نگهداری نسخه پشتیبان هاستینگ بر روی سرور بکاپ جداگانه در دیتا سنتر مجزا اطلاق میشود. تهیه این نوع بکاپ اطمینان از وجود حداقل یک نسخه پشتیبان در صورت اتفاق افتادن بدترین شرایط را فراهم می آورد. با خرید هاست وردپرس آوین نت  از مزیت Remote Backup رایگان بهره‌مند خواهید شد و خدمات ریموت بکاپ در این سرویس‌ها هر ماه ۲ بار تهیه می‌شود.

نصب رایگان وردپرس روی هاست

Free WordPress Installation on Hosts

خدمات هاست ویژه وردپرس آوین نت همراه با نصب وردپرس روی هاست cPanel بوده که با سفارش و پرداخت از درگاههای سایت ، فوری انجام و تحویل میشود. همچنین تنظیمات مورد نیاز سرور هاست مناسب وردپرس از طریق پنل سی پنل و پرتال کاربران قابل مدیریت می باشد. کافیست پلن هاست وردپرس مناسب نیاز خود را انتخاب و بر روی کلید سفارش کلیک کرده تا به مراحل بعدی راهنمایی شوید.

سوالات متداول

FAQ

مزایای خرید هاست وردپرس اصفهان آوین نت چیست؟

سرورهای هاست وردپرسی آوین نت اختصاصا برای اجرا سریع و بدون مشکل وردپرس طراحی و بهینه سازی شده‌ که موجب افزایش سرعت لود سایت در کنار افزایش امنیت سایت‌های وردپرسی و پایداری بیشتر می‌باشد. همچنین تیم پشتیبانی آوین نت به پشتوانه تیم طراحی توسعه وردپرس از کارشناسان متخصص وردپرس جهت رفع مشکلات احتمالی سایت وردپرسی مشترکان بهره‌ می‌گیرد.

آیا هاست‌ وردپرس آوین نت برای ووکامرس مناسب است؟

بله. هاست وردپرس آوین نت کاملا برای ووکامرس مناسب است، با این حال برای سایت‌های فروشگاهی پربازدید توصیه ما استفاده از هاست لینوکس حرفه‌ای پرسرعت است.

چه تفاوت هایی بین هاست وردپرسی و هاست لینوکس وجود دارد؟

۱- هاست وردپرسی آوین نت برای میزبانی از یک محیط وردپرسی طراحی شده و با استفاده از کشینگ چندلایه بر روی سرور هایی قدرتمند، سرعت شما به شدت افزایش خواهد یافت.
۲- تعداد سایت های میزبانی شده بر روی سرور اصلی به مراتب کمتر است و به همین دلیل شما می توانید از میزان منابع بیشتری بهره جویید.
۳- تعبیه یک لایه امنیتی مخصوص حملات وردپرس، از آسیب پذیری های بزرگ وردپرس جلوگیری می کند و ایمنی بالاتری را به سایت وردپرسی شما می بخشد.

آیا بر روی هاست وردپرسی امکان ارسال ایمیل نیز وجود دارد؟

بله حتما شما می توانید به صورت رایگان به تعداد نامحدودی ایمیلی باعنوان (نام دامنه شما@) بر روی هاست خود ایجاد کنید.

چگونه می‌توان سرویس میزبانی‌ را به آوین نت منتقل کرد؟

پس از خرید خدمات هاست آوین نت کافیست اطلاعات دسترسی پنل فعلی هاست یا لینک فول بکاپ را برای واحد پشتیبانی تیکت کنید تا همکاران ما رایگان نسخه پشتیبان سایت شما را بازیابی کنند.

 

معرفی خدمات آوین نت

Avinnet service introduction

با ثبت دامین توسط آوین نت همزمان سفارش و پرداخت آنلاین؛ از پنل کامل دامین و مالکیت کامل برخوردار میشوید. جهت جستجوی دامنه برای وب سایت، ابتدا امکان خرید دامنه خود را در صفحه دومین جستجو نمایید تا از امکان ثبت دامین مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید.

جهت مطالعه دیگر خدمات هاستینگ آوین نت صفحه هاستینگ مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 24 ساعته