logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

معرفی ۱۰ پلاگین پرطرفدار وردپرس

۱۰ پلاگین پرطرفدار وردپرس

معرفی ۱۰ پلاگین پرطرفدار وردپرس

5/5 - (11 امتیاز)

زبان برنامه نویسی وردپرس از آنجایی که قابلیت استفاده از افزونه های بهینه سازی شده را دارد از محبوبترین و پرطرفدارترین زبان های برنامه نویسی است. پلاگین‌ها در واقع بخش نرم‌افزاری از مجموعه توابع هستند . برخی از پلاگین‌ها رایگان و برخی از آنان نیاز به خریداری دارند. در این مقاله شما را با برخی از پلاگین‌های پرطرفدار وردپرس آشنا خواهیم کرد.

پلاگین‌های پرطرفدار وردپرس عبارتند از:

Scrapes : ارسال خودکار پست در وردپرس

با استفاده از پلاگین Scrapes می توانید در بازه‌های زمانی مشخص پست‌هایی را از سایت‌های دیگر در وب‌سایت خود درج کنید. برای این منظور نیازی به API نمی‌باشد، فقط یکبار برای همیشه این پلاگین را نصب و تنظیم کنید تا در تمام ساعات شبانه روز، پست‌های شما را هدایت کند.

FlowFlow : پلاگین جریان احتمالی

فیدهای اجتماعی را به شکلی زیبا و واکنش‌گرا (طراحی سایت ریسپانسیو) به صورت یکwall و گالری نشان می‌دهد. این پلاگین برای پروژه‌هایی که فیدهای اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر را دارند مناسب بوده و می‌توان با استفاده از این پلاگین جهت ذخیره‌سازی هوشمند و با استفاده از سرویس زمینه جهت ارائه مطالب به صورت سریع و بدون بارگذاری طولانی صفحات بهره‌مند شد. برای استفاده از این پلاگین باید هزینه پرداخت نمایید که در مقایسه با سرویس‌های وب بسیار مقرون به صرفه می باشد.

Hide My WP: پلاگین امنیتی

پلاگین Hide My WP جهت مخفی‌سازیURL ‌های وب‌سایت وردپرسی خود می‌توانید از این پلاگین استفاده نمایید تا در برابر ربات‌های هکر محافظت گردند. کدهایURL  از رایج‌ترین راه‌هایی هستند که ربات‌های هکر به وسیله آن برای هک کردن سایت شما استفاده می‌شوند. لذا از این طریق می‌توانید تا حد قابل توجهی امنیت سایت خود را بالا ببرید.

Image Map Pro: پلاگین طراحی تصاویر برای وردپرس

پلاگین برای تولید و ویرایش تصاویر خود در وردپرس می‌توانید از این پلاگین استفاده نمایید. استفاده از این پلاگین بسیار آسان بوده و همچنین می‌توانید با استفاده از square روی تصاویر خود محتوا قرار دهید. این پلاگین تنها پلاگینی است که به شما اجازه ایجاد اشکال دلخواه را می‌دهد. حتی می‌توانید با استفاده از این افزونه از اشکال سفارشی و از پیش ترسیم شده نیز بهره‌مند شوید.

Visual Composer: صفحه ساز گرافیکی

پلاگین Visual Composer فوق‌العاده امکان هرگونه ویرایشی به صفحه سایت شما را می‌دهد. با استفاده از این افزونه می‌توانید ستون‌ها را Drag and Drop کرده و ظاهر سایت را به شکل دلخواه خود تبدیل کنید. این پلاگین ۴۰ بخش محتوایی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند بلوک‌های متنی، گالری‌های عکس و بسیاری از امکانات دیگر که می‌توانید به دلخواه خود اضافه نمایید.

Layer Slider

پلاگینLayer Slider یک پلتفرم چندمنظوره برای ساخت انیمیشن و ایجاد فرم‌های گرافیکی می‌باشد. استفاده از این افزونه بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت‌های تکنیکی یا کدنویسی ندارد.

WordPress Social Stream: پلاگین جریان اجتماعی وردپرس

با استفاده از این پلاگین می‌توانید از یک فید اجتماعی برای چند پروفایل اجتماعی استفاده کنید. این افزونه با استفاده از یک ایزوتوپ JQuery قابل فیلترسازی به دیوار شبکه اجتماعی Social Network Wall  بوده و می‌تواند در سایت شما مورد استفاده قرار گیرد.

WooCommerce: پلاگین فروشگاه ساز ووکامرس

Real Media Library: پلاگین مجموعه فایل‌های رسانه‌ای برای وردپرس

این افزونه که با نام RML نیز شناخته می‌شود از افزونه‌های بسیار پرطرفدار وردپرس بوده و می‌توان به وسیله آن کلیه فایل‌های تصویری سایت را به‌راحتی دسته‌بندی کرد. برای این کار به آسانی  با Drag and Drop می‌توان فایل‌ها را جابه‌جا و همچنین هر بخش را نام‌گذاری و یا اسامی را ویرایش کرد.

Akismet

پلاگین Akismet یکی از مهمترین و پرطرفدارترین افزونه جهت حفظ وب‌سایت شما از اسپم‌ها بوده و وب‌سایت شما را از ربات‌ها و لینک‌های بی‌ارزش محافظت می‌کند.

مشاوره رایگان 24 ساعته