logo

درباره آوین نت

شرکت آوین نت در سال 1387 با تمرکز بر تولید محصولات نرم افزاری تحت وب، طراحی و پیاده سازی وب‌ سایت (طراحی سایت)، میزبانی وب، بهینه سازی سایت، پشتیبانی سایت، خدمات مرتبط در حوزه ی وب تاسیس شد.
info@avinnet.com
031-33391377
اصفهان - خیابان باهنر

روبروی کوچه 27 - اسپادانا سامان

واحد فروش : 09362349036

واحد پشتیبانی : 33391378-031

info@avinnet.com

support@avinnet.com

 

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه موقعی است؟

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه موقعی است؟

5/5 - (22 امتیاز)

از زمان تغییر فید اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ به یک فید الگوریتم محور ، مسئله زمان بندی به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است. اگر پست ها به ترتیب نشان داده نمی شوند ، آیا زمان ارسال آنها اهمیتی هم دارد؟

پاسخ بله است ، تا حدودی.

الگوریتم اینستا گرام به این شکل عمل میکند که زمان پست شدن را به عنوان اولیت برای نشان دادن محتوا ها در بخش فید شما قرار میدهد. این الگوریتم به این شکل طراحی شده که اخرین مطالبی که پست شده است را به شما پیشنهاد میکند که بتواند شمارا به بهترین شکل درگیر پست ها کند.

یکی از راه های آسان برای فهمیدن اینکه چه زمانی طرفداران شما آنلاین هستند و به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر می شوند ، کاوش در تجزیه و تحلیل اینستاگرام شماست.

به ویژه اگر از ابتدا شروع می کنید ، فهمیدن اینکه در حوزه شما چه زمانی بالاترین بازدهی را دارد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با استفاده از داده های Unmetric ، ابزاری برای تعیین معیار رسانه های اجتماعی ، ما ۲۰ اکانت برتر اینستاگرام را در ۱۱ صنعت مختلف در طول ۱۸ ماه مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم تا دریابیم زمان دریافت پست های آنها بیشترین مشارکت چیست.

به یاد داشته باشید: زمان بندی نمی تواند محتوای بد را جبران کند. به عنوان یک متریک ، زمانبندی فقط باید برای تقویت محتوای اینستاگرام که از قبل بهینه شده است تا عملکرد خوبی داشته باشد.

همچنین ، “بهترین زمان ارسال” به معنای این نیست که شما نمی توانید در هر زمان دیگری ارسال محتوا کنید. یک استراتژی خوب اینستاگرام باعث ایجاد فضا برای آزمایش و تجربه سازی می شود.

نام تجاری شما و مخاطبان شما یکتا است. آنچه برای برخی از برند ها پاسخ گو است ، ممکن است برای برخی دیگر کار نکند

این توصیه های زمانبندی به عنوان نقطه شروع به بهترین وجه کار می کنند و به معنای تکمیل اطلاعات داخلی است. آنها آگونیستیک منطقه زمانی هستند.

مشاوره رایگان 24 ساعته